Πολιτική επιστροφών προϊόντων

Στο Clickfoshop θέλουμε να είστε πάντα χαρούμενοι για τις αγορές σας και ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων μας.
Αν αλλάξατε γνώμη ή παραλάβατε προϊόν σε διαφορετική κατάσταση απ’ ότι περιμένατε, θα φροντίσουμε την αλλαγή του και θα βρούμε μαζί αυτό που θέλετε, αρκεί να πληρούνται τα παρακάτω:

Γενικοί όροι

  1. Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.
  2. Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το Clickforshop και να έχει όλα τα ταμπελάκια του καθώς και άθικτη τη συσκευασία του.
  3. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.

Ειδικότερα:

Για προϊόντα που απαιτούν μερική ή ολική συναρμολόγηση (έπιπλα, φωτιστικά κ.λπ.), συνιστάται διεξοδικός έλεγχος όλων των εξαρτημάτων πριν την έναρξη της συναρμολόγησης και διατηρώντας άθικτες τις εξωτερικές συσκευασίες των ειδών (χαρτοκιβώτια, σακούλες κ.λπ.). Το προϊόν δεν μπορεί να γίνει δεκτό προς επιστροφή ή αντικατάσταση έπειτα από οποιαδήποτε διεργασία συναρμολόγησης.
Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ελαττωματικό μέρος προϊόντος κατά την αποσυσκευασία των ειδών (π.χ. τυχόν χτύπημα, φθορά κ.λπ.), μην προχωρήσετε σε καμία περίπτωση στη συναρμολόγησή του, ώστε να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε την αποστολή νέου ανταλλακτικού ή την αντικατάσταση του προϊόντος.
Επίσης, μη δοκιμάσετε να συναρμολογήσετε το είδος αν τυχόν δεν συμπεριλαμβάνονται στη συσκευασία οι σχετικές οδηγίες συναρμολόγησης.

Διαδικασία επιστροφής

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και πληρούνται οι όροι που αναφέρονται παραπάνω, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Επικοινωνία: Επικοινωνήστε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
  2. Ελαττωματικά προϊόντα: Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό, στείλτε μας φωτογραφία του στο info@clickforshop.gr για να επιβεβαιώσουμε την αποδοχή της επιστροφής με την κατασκευάστρια εταιρεία.
  3. Συσκευασία: Συσκευάστε το προϊόν έτσι ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  4. Αποστολή Δέματος:Αν παραλάβατε με Μεταφορική: .Αν παραλάβατε με μεταφορική εταιρεία: Επικοινωνήστε με την μεταφορική που σας έκανε την παράδοση. (Η μετέπειτα χρέωση για επιστροφή λόγω υπαναχώρησης είναι ανάλογα με το μέγεθος του προϊόντος)
  5. Επιστροφή με δική σας χρέωση: Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία για την επιστροφή με δικά σας έξοδα (για επιστροφή λόγω αλλαγής γνώμης, τα έξοδα βαρύνουν τον πελάτη).
  6. Διεύθυνση αποστολής: Στείλτε το δέμα στη συνεργαζόμενη με εμάς εταιρεία αφού συνεννοηθούμε και σας δώσουμε λεπτομέρειες.

Χρόνος Επεξεργασίας Επιστροφής: Η διαδικασία επιστροφής διαρκεί περίπου 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή του δέματος.

Για περισσότερες πληροφορίες, καλέστε μας στο 2103000949.

Σε περίπτωση που θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή, βρείτε περισσότερα εδώ

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage